Koronatilanteesta johtuvat turvajärjestelyt pienentävät huomattavasti katsomomme paikkamäärää. Tästä johtuen toivomme kaikkien katsojien varaavan lippunsa etukäteen varausjärjestelmän kautta tai puhelimitse / sähköpostilla:
p. 040 7230886 (Teresia Harri)
tuottaja@hirvarit.fi
(Ryhmävaraukset vain puhelimitse / sähköpostilla!)
HUOM! Automaattisen varausvahvistuksen saapuminen sähköpostiin saatta kestää muutamia tunteja. Ethän siis tee uutta varausta “varmuuden vuoksi”, vaan odota vahvistuksen saapumista. Mikäli varausvahvistusta ei kuulu vielä seuraavanakaan päivänä, tai haluat muuttaa varausta, kts. alla kohta “Varauksen muuttaminen / peruutus”.
Lippujen lunastus:
- Lippuja ei poikkeuksellisesti voi maksaa etukäteen laskutuksella, eli kaikki liput lunastetaan lippukassalla näytökseen tultaessa.
- Lippukassalla ja kahviossa maksuvälineinä käyvät käteinen, pankki- ja luottokortit, kulttuurisetelit, sekä Smartum- ja Edenred -kortit. HUOM! Koronatilanteesta johtuen suosithan korttimaksua!
- Toivomme katsojien saapuvan näytöksiin ajoissa, kuitenkin viimeistään 15 min. ennen näytöksen alkua.
- Huom! Mikäli tiedät saapuvasi ns. viime tipassa, laita tekstiviesti tai soita: 044 – 550 38 68, niin pidämme varauksesi voimassa aivan näytöksen alkuun saakka!
Varauksen muutos / peruutus:
- Koronatilanteen aiheuttamien katsomojärjestelyiden vuoksi toivomme mahdollisimman pian ilmoitusta, mikäli lippuvarauksesi muuttuu tai peruuntuu. Näin voimme vapauttaa varauksen sitä haluavalle.
- Varauksen peruttaminen tai muuttaminen onnistuu ainoastaan puhelimitse / sähköpostilla, mutta lyhyt tekstiviestikin riittää -kunhan siitä selviää esityspäivä ja -aika, sekä nimi, jolle varaus on tehty.
- Mikäli muutat varaustasi tai peruutat sen näytöspäivänä, ilmoitathan siitä ainoastaan puhelimitse / tekstiviestillä. Sähköpostiviesti ei välttämättä tavoita lipunmyyjää enää näytöspäivänä.
Peruutukset ja muutokset:
p. 040 7230886
tuottaja@hirvarit.fi
- HUOM! Ethän korjaa varaustasi tekemällä uusia varauksia järjestelmään! Nämä “haamuvaraukset” täyttävät rajoitettua paikkamäärää tarpeettomasti ja aiheuttavat selvitystyötä.
Näytösten peruuntumiset ja maksettujen lipunhintojen palautus:
- Mikäli teatteri joutuu peruuttamaan näytöksen / näytöksiä joko omasta syystään (esim. näyttelijän sairastuminen) tai mahdollisten koronarajoitusten vuoksi, kaikki lippuja varanneet saavat peruutuksesta sähköpostin, tekstiviestin tai soiton, riippuen siitä, milloin peruutus tapahtuu.
- Mikäli asiakas haluaa peruuttaa jo lunastetut liput omasta syystään, asiasta tulee ilmoittaa teatterille sähköpostitse, tekstiviestillä tai puhelimitse, riippuen siitä, milloin peruutus tapahtuu.
- Kummassakin peruutustapauksessa pyrimme ensisijaisesti löytämään kaikille katsojille korvaavat paikat johonkin toiseen esitykseen.
- Mikäli em. ei ole mahdollista, tai asiakas ei tätä halua, tarjoamme vaihtoehdoiksi seuraavia:
- Maksetun summan suuruinen lahjakortti, joka käy missä tahansa Hirvensalon Nuorisoteatterin tuotannossa vuoden ajan.
- Maksetun summan palauttaminen asiakkaan tilille n. viikon kuluessa peruuntumisesta. (Huom! Emme palauta lippurahoja käteisellä!)