Koronatilanteesta johtuvat turvajärjestelyt pienentävät huomattavasti katsomomme paikkamäärää. Tästä johtuen  toivomme kaikkien katsojien varaavan lippunsa etukäteen varausjärjestelmän kautta tai puhelimitse / sähköpostilla:

p. 045 – 613 57 83 / p. 044 – 013 09 69
tuottaja@hirvarit.fi / teatteri@hirvarit.fi
(Ryhmävaraukset vain puhelimitse / sähköpostilla!)

Otamme ilman paikkavarausta tulevia katsojia näytöksiin vain sen verran, että turvaväleistä voidaan edelleen pitää kiinni.

HUOM! Automaattisen varausvahvistuksen saapuminen sähköpostiin saatta kestää muutamia tunteja. Ethän siis tee uutta varausta “varmuuden vuoksi”, vaan odota vahvistuksen saapumista. Mikäli varausvahvistusta ei kuulu vielä seuraavanakaan päivänä, tai haluat muuttaa varausta, kts. alla kohta “Varauksen muuttaminen / peruutus”.

 

Lippujen lunastus:

Kassalla

  • Voit lunastaa varatut lippusi teatterin lippukassalla ennen näytöstä. Maksuvälineinä käyvät käteinen, pankki- ja luottokortit, kulttuurisetelit, sekä Smartum- ja Edenred -kortit.
  • Toivomme katsojien saapuvan näytöksiin ajoissa, kuitenkin viimeistään 15 min. ennen näytöksen alkua.  Tämän jälkeen myymme lunastamattomat paikat edelleen.
  • Huom! Mikäli tiedät saapuvasi ns. viime tipassa, laita tekstiviesti tai soita: 044 – 013 09 69, niin pidämme varauksesi voimassa aivan näytöksen alkuun saakka!

Laskutuksella

  • Merkitse varausjärjestelmän Maksutapa -kohtaan “laskutus”.
  • Lasku lähetetään kirjaamaasi sähköpostiosoitteeseen 2-3 pv. kuluessa varauksesta. Mikäli haluat laskun etanapostilla, kirjoita myös katuosoitteesi “Lisätietoja” -kenttään.
  • Huomaathan, että lasku tulee olla maksettu esitykseen tultaessa.  Ethän siis tee laskutusvarausta vain muutamia päiviä ennen esitystä.

Ennakkomyyntiliput

  • Alennushintaisia ennakkomyyntilippuja myydään vain teatterin asiakasrekisteriin kuuluville asiakkaille ja Hirvarijäsenten omaisille (laskutus), sekä erilaisissa markkinointitapahtumissa suoramyyntinä (esim. Turun Kirjamessuilla).
  • Ennakkomyyntilippujen myyntiaika on aina rajoitettu ja päättyy n. kuukautta ennen kulloisenkin tuotannon ensi-iltaa.
  • Kaikkien ennakkomyyntilippujen tulee olla maksettuina myyntiajan päätyttyä.  Tämän jälkeen ennakkomyyntihintaisia lippuja ei enää voi varata tai lunastaa, ja maksamattomat ennakkolippuvaraukset poistetaan varausjärjestelmästä.
  • Maksetuille ennakkolipuille voi  tehdä paikkavarauksia aina esityskauden loppuun saakka. Ennakkomyyntiajan päätyttyä varaukset tulee kuitenkin tehdä puhelimitse tai mailitse, sillä ennakkolippuvaihtoehto poistuu automaattisesta varausjärjestelmästä.

Varauksen muutos / peruutus:

  • Koronatilanteen aiheuttamien katsomojärjestelyiden vuoksi toivomme aina ilmoitusta, mikäli lippuvarauksesi muuttuu tai peruuntuu.  Näin voimme laatia näytöksiin turvalliset ja paikkaansapitävät katsomokartat.
  • Varauksen peruttaminen tai muuttaminen onnistuu ainoastaan puhelimitse / sähköpostilla, mutta lyhyt tekstiviestikin riittää -kunhan siitä selviää esityspäivä ja nimi, jolle varaus on tehty.
  • Mikäli muutat varaustasi tai peruutat sen näytöspäivänä, ilmoitathan siitä ainoastaan puhelimitse / tekstiviestillä.  Sähköpostiviesti ei välttämättä tavoita lipunmyyjää enää näytöspäivänä.

Peruutukset ja muutokset:
p. 045 – 613 57 83 / p. 044 – 013 09 69
tuottaja@hirvarit.fi / teatteri@hirvarit.fi

  • HUOM! Ethän korjaa varaustasi tekemällä uusia varauksia järjestelmään! Nämä “haamuvaraukset”  täyttävät rajoitettua paikkamäärää tarpeettomasti ja aiheuttavat selvitystyötä.

Näytösten peruuntumiset ja maksettujen lipunhintojen palautus:

  • Mikäli teatteri joutuu peruuttamaan näytöksen / näytöksiä joko omasta syystään (esim. näyttelijän sairastuminen) tai mahdollisten koronarajoitusten vuoksi, kaikki lippuja varanneet saavat peruutuksesta sähköpostin, tekstiviestin tai soiton, riippuen siitä, milloin peruutus tapahtuu.
  • Mikäli asiakas haluaa peruuttaa jo lunastetut liput omasta syystään, asiasta tulee ilmoittaa teatterille sähköpostitse, tekstiviestillä tai puhelimitse, riippuen siitä, milloin peruutus tapahtuu.
  • Kummassakin peruutustapauksessa pyrimme ensisijaisesti löytämään kaikille katsojille korvaavat paikat johonkin toiseen esitykseen.
  • Mikäli em. ei ole mahdollista, tai asiakas ei tätä halua, tarjoamme vaihtoehdoiksi seuraavia:
    • Maksetun summan suuruinen lahjakortti, joka käy missä tahansa Hirvensalon Nuorisoteatterin tuotannossa vuoden ajan.
    • Maksetun summan palauttaminen asiakkaan tilille n. viikon kuluessa peruuntumisesta. (Huom! Emme palauta lippurahoja käteisellä!)